Spylevakta
Vi doblet antall henvendelser med gode landingssider
Landingssider, Webdesign, WordPress
![hero Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/hero.png)
Behovet
Etter en voldsom vekst begynte Spylevakta å oppleve stagnering i konvertering fra annonser. Vi ble kontaktet for å opprette landingssider med følgende formål:
Øke antall henvendelser uten økt annonsebudsjett.
Bedre brukeropplevelsen, spesielt på mobil
Åpne for forhåndsbooking for de ikke akutte oppdragene.
![spylevakta-5 Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/spylevakta-5.webp)
![spylevakta-1 Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/spylevakta-1-1-scaled.webp)
![Rectangle 59 Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/Rectangle-59.webp)
![Rectangle 168 Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/Rectangle-168.webp)
Resultatet
Etter publisering lot ikke resultatene vente på seg. Vi så uttelling umiddelbart. Med halvparten av annonsebudsjettet så kunden fortsatt samme nivå av henvendelser.
Doblet konverteringsrate
Halvvert kost per henvendelse
Noe å bygge videre på
![prosessen-spylevakta Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/prosessen-spylevakta-scaled.webp)
![spylevakta-4 Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/spylevakta-4.webp)
![spylevakta-2 Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/spylevakta-2.webp)
![spylevakta-3 Spylevakta](https://fjellvann.no/wp-content/uploads/2023/06/spylevakta-3.webp)